Informatii Livrare
Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos. In cazul clientilor persoane juridice, termenii si conditile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
Produsele sunt livrate direct prin curier sau la easybox.
Documentele (factura, certificatul de garantie etc.) sunt incluse in pachet.
Taxele de livrare si pragurile pentru gratuitate sunt afisate pe pagina "Politica de livrare".
Livrarea se face prin Curierat Rapid si prin Puncte de Ridicare (Lockere).
Durata transportului difera in functie de zona sau tara, poate sa dureze intre 1-5 zile lucratoare dupa preluarea acestora de catre firma de curierat. Dar facem tot posibilul coletele sa fie livrate in maxim 24/48 ore.
Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat.
Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostrii prin telefon sau prin e-mail.
Nu ne asumam intarzierile de livrare cauzatede firmele de curierat, calamitati, inundatii, accidente etc.
Lipsa unor produse, a certificatului de garantie, neconcordanta intre seriile aparatului si cea de pe certificatul de garantie, se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor, continutul lui in momemtul in care le primiti, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orce reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Reclamatiile se fac doar pe mail la contact@triniti.ro. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.
Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat.
Astfel, Triniti nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute.
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica, sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternativa echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri.
Valorea maxima a obligatiilor magazinului Triniti fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.