Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, să știi că e foarte simplu la Triniti. Ai două modalități prin care poți face asta: ridicare de către curier sau retur în easybox.
Pentru oricare dintre modalitățile de retur alese, este necesară completarea în prealabil a formularului de retur, disponibil în secțiunea „Retururi” din Contu
Pentru ambele opțiuni, te rugăm să reții că ai la dispoziție 15 zile calendaristice de la data primirii coletului, iar produsele trebuie să îndeplinească anumite condiții.
Retur responsabil
Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: probat dar nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie și pe cât posibil cu eticheta încă atașată. Gândește-te că următorul client se poate îndrăgosti chiar de produsul returnat de tine. Returnează responsabil pentru experiențe nelimitate de fashion în continuare.
Îți recomandăm să probezi produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, returul va fi refuzat iar produsele vor fi returnate expeditorului, pe cheltuiala acestuia.
Produse pe care nu le poți returna
Nu pot fi returnate produsele precum lenjeria intimă, costumele de baie, parfumurile, produsele cosmetice sau bijuteriile, deoarece pot pune în pericol sănătatea consumatorilor sau din motive de igienă.
Pot schimba un produs comandat?
Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Dacă ești interesat de altă mărime, în funcție de disponibilitatea produsului dorit, poți plasa o nouă comandă. În paralel, poți returna produsul care nu ți se potriveste.
Cum returnez prin curier?
Pentru a returna un produs prin curier, urmează pașii de mai jos:
Intră în Contul tău și accesează secțiunea de Retururi. Aici vei vizualiza toate comenzile plasate care pot fi returnate conform condițiilor de retur. Selectează comanda, apoi produsele, cantitatea și motivul returului.
Adaugă adresa de la care dorești să ridicăm coletul. Poți selecta una dintre adresele către care ți-am mai făcut livrări sau poți adăuga o adresă nouă.
Selectează metoda de rambursare. În cazul în care plata a fost inițial efectuată printr-un card bancar, de credit sau debit, banii îți vor fi returnați în contul atașat acelui card. Dacă ai folosit altă metodă de plată, poți alege să primești banii într-un anumit cont bancar.
E important să știi că un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, te rugăm să reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă. Trebuie să mai știi că fiecare formular de retur completat trebuie să corespundă coletului de retur pregătit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate în formularul online de retur trebuie să se regăsească în coletul de returnat.
Cum returnez în easy-box?
1. Intră în Contul tău și accesează secțiunea Retururi. Aici vei regăsi afișate toate comenzile pe care le-ai plasat și care pot fi returnate conform condițiilor de retur. Selectează comanda, apoi produsele, cantitatea și motivul returului.
2. Adaugă apoi easybox-ul la care dorești să lași coletul tău de retur. Poți selecta unul dintre lockerele easybox către care ți-am mai făcut livrări sau poți adăuga un easy-box nou.
3. Selectează metoda de plată. În cazul în care comanda pe care o returnezi a fost făcută printr-un card de cumpărături, card de credit sau card de debit, suma va fi restituită în contul asociat acestuia. Daca ai plătit prin altă metodă, poți alege să primești banii într-un anumit cont bancar.
4. Odată ce înregistrăm solicitarea ta de retur, îți trimitem în cel mai scurt timp pe e-mail codurile PIN și QR cu care să deblochezi sertarul easybox la returul comenzii. Până atunci, te rugăm să împachetezi produsele pe care vrei să le returnezi în ambalajele originale.
Asigură-te că acestea încap într-unul dintre sertare. Dimensiunile acestora sunt:
• mare - 47 cm x 44 cm x 39 cm
• mediu - 47 cm x 44 cm x 20 cm
• mic - 47cm x 44 cm x 10 cm
5. Când ajungi la easybox, scanează codul QR sau tastează PIN-ul primit prin e-mail și SMS, apoi plasează coletul în locker și asigură-te că ai închis easybox-ul.
Îți reamintim că dacă depășești intervalul de timp acordat, cererea este anulată și trebuie să plasezi o nouă cerere de retur din contul tău.
Fii fără grijă, te vom anunța în momentul în care returul ajunge la depozit.
După ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, îți vom spune dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.
Apoi te vom anunța în momentul în care îți restituim suma echivalentă returului tău.
Trebuie să știi: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă plasată.
*returul în easybox este valabil pentru formulare cu maximum 4 produse dintr-o comandă.
În cât timp pot returna un produs?
Produsele pot fi returnate în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea acestora.
În cât timp imi primesc banii înapoi?
După ce înregistrăm cererea de retur, te ținem la curent prin e-mail și/sau SMS în legătură cu următoarele:
îți dăm de știre când returul ajunge la depozit, iar după ce verificăm produsele returnate, te vom anunța dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.
După această etapă, te informăm în momentul în care efectuăm plata, reprezentând contravaloarea produselor returnate.
După ce returul tău a fost acceptat, îți vom restitui suma aferentă în contul specificat în formularul de retur sau pe cardul de debit ori de credit, în cazul în care ai plătit online, în termen de 1–14 zile de la acceptarea returului.
În cât timp vine curierul după colet?
Curierul va ajunge la tine în 1-5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de către client. Atenție, costul de transport inițial nu se returnează decât în cazurile în care ți s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform. Dacă te regăsești în unul din aceste cazuri menționate iți recomandăm să ne contactezi imediat prin e-mail la contact@triniti.ro atașând inclusiv poze relevante cu problema constatată.
Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile limitativ menționate în acest paragraf, respectiv dacă s-a livrat un produs diferit, incomplet sau